We zijn op zoek naar een enthousiaste Operationeel Manager die samen met de Transportmanager de organisatie nog verder op de kaart gaat zetten en klaar maakt voor de verdere groei. Deze functie is nieuw en biedt volop mogelijkheden om verder richting te geven aan een team planners en chauffeurs en een prachtig wagenpark.

Wie zijn wij?
MDI Logistics is een modern familiebedrijf met een steeds groter wordend wagenpark. Onze wagens bezorgen pallets, diepvries en stuk goederen door de gehele Benelux en Duitsland voor onze collega’s van Malanico maar ook voor tal van onze toeleveranciers en klanten.

Wat ga je doen?
In deze uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor het regelen van de dagelijkse gang van zaken wat betreft de vervoersactiviteiten binnen ons transportbedrijf.

De baan kent een grote variatie in werkzaamheden, maar je voornaamste taken bestaan uit het sturing en richting geven van je medewerkers. Je schept de voorwaarden dat zowel de planners als de chauffeurs vol enthousiasme hun werk kunnen doen. Dit doe je door nauwe samenwerking met het warehouse, maar bijvoorbeeld ook door te zorgen dat het onderhoud van het wagenpark op orde is.

Vanwege de groei van de afgelopen periode is het ook belangrijk om steeds te kijken wat er beter kan, dus welke processen kunnen beter en efficiënter. Hoe kunnen de planners optimaal plannen en hoe maken we optimaal gebruik van geld en middelen.

In deze functie werk je samen met de Transportmanager, Warehousemanager en het (senior) management. Samen zorg je voor omzet, tevreden klanten en medewerkers.

Je rapporteert in deze functie aan de algemeen directeur.

Wat breng je mee?
• Je hebt hbo werk- en denkniveau.
• Je hebt enkele jaren relevante ervaring in de logistiek.
• Je kunt richting en sturing geven aan een enthousiast team planners en chauffeurs.
• Je hebt ervaring met transportplanning.
• Je werkt graag samen en bent altijd op zoek naar verbeterkansen.
• Je bent enthousiast en gedreven en zet graag dat stapje extra!

Wat bieden wij jou?
• Zie jij jezelf als ons teamlid op basis van de volgende voorwaarden:
• 36 tot 40 uur per week.
• Een goed salaris.
• Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
• Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur met humor, enthousiasme en teamspirit.
• Je ontvangt een laptop en mobiele telefoon.
• 24-28 vakantiedagen (leeftijdsafhankelijk) bij een fulltime dienstverband en 3,5 ATV dagen.

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature?
Aarzel dan niet en stuur ons een bericht met jouw CV zodat we elkaar snel kunnen ontmoeten.

Heb je vragen na het lezen van deze vacature? Neem dan contact op met Anique van Alphen, HR Business Partner, telefonisch bereikbaar op 06 5188 1385.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.